16.6.10

Ce face omul modern?


Sunt atatea povesti de viata incat nu incap intr-o biblioteca centrala.Toti avem povesti si intamplari traite sau povestite de parinti sau bunici. De exemplu bunicul meu (Dumnezeu sa-l odihneasca citea in fiecare seara ziarul "Scateia" si intr-una din seri l-am intrebat:
Ce tot citesti "bunele "seara de seara in ziare .El si-a dat ochelarii cu lentile rotunde de la ochi si imi raspunse:
_Sa vad cat de curva e politica ,bunelule. N-am inteles nimic atunci ce a vrut sa spuna, dar nici eu nu am mai intrebat nimic continuind sa ma invart in jurul unui stalp in care se agatau oalele de pamant.
Deci politica dintotdeauna a fost si v-a ramane cu doua fete.Dar cine sufera , oamenii ca noi asa zisi oameni moderni , pentru ca asa ne numesc politicienii "societate moderna".
Ce vom face incontinuare , vom visa asa cum viseaza un om care se rataceste in desert si se dezhidrateaza.Chiar si cand vom dormi vom visa Apa , portocale si smochine . Am fost si suntem atat de aproape de toate bunurile pamantesti ancat am avut credinta ca este o iluzie . Pentru omul de rand iluzia a luat sfarsit , pentru ca politicienii de azi au furat pana si rodul pamantului.
Asa am ajuns ca ne intoarcem la traditie , la amintiri si vom trai cu speranta.

Niciun comentariu: