11.11.12

Timp sau dimensiune

E timp destul, dar niciodata suficient;  
Cand avem timp , nu stim cum sa-l folosim. 
Cand timpul este pe sfarsite , ne pare rau ca nu-i deajuns;  
Pentru a spune dulci cuvinte celora dragi , celora multi. 
E timp destul in asta lume, ce vine si pleaca mereu, 
El,  timpul  traieste mai mult decat mine   
Si nimeni nu poate sa se opuna din greu. 
Nu are forma si nici culoare , e peste tot , si nicaieri 
Traieste in spatiu intr-o mare miscare  
Iar eu sunt acela ce il patrund.  
O timp nemilos care treci peste mine  
 Si care te lupti cu-al meu suflet pagan
 Ce nu vrea si nu poate a-ntelege ca tu esti  
Cel ce ma face batran.
 Nu ai forma , sa te pot vedea pe carare  
 Si nici suflet sa ma intelegi  
Ca fiecare clipa ma doare 
 Ca prezentul devine trecut
 Ca ma faci sa fiu constient  
De puterea ta Divina , 
 Ce o amestesteci ca un solvent.  
Tu esti acela ce hotaraste  
Sa fiu astazi aici "cineva "                        
   Dar stii prea bine ca sunt doar iluzii  
Si eu,  si tu suntem nimic in lumea mea. 
Aici incepe lupta mare , o lupta inegala si grea  
Nu pot sa renunt azi la tine ,faci parte din viata mea. 
Esti ca o haina ce sta peste mine ,
 Esti raza de soare ce ma mangaie  
Esti marea si cerul si campul cel verde
 Esti timpul ce zboara si nu se vede.
 Razboinic cu puteri Divine 
Mai inzestrat cu calitati si mai presus de toate 
 Mi-ai daruit si alte vieti.  
M-ai aruncat in lupta mare avand o forma si un tel. 
Dar timpul nostru se sfarseste , chiar daca nu voi renunta 
 Sosi -va clipa prabusirii, si-atunci voi sti a ma pleca 
In fata celui ce exista , pe care nu il pot vedea. 
Dar mintea omului vorbeste soptind  asa: 
Renunta si te prabuseste , iesi azi din timp... 
si vei primi coroana mea!
  
(Timpul poate fi de mai multe feluri, unii spun ca exista , altii nu, Dupa cele invatate stim ca timpul este trecut , prezent si viitor. Dar exista un timp calendaristic , unul istoric , unul filozofic, altul psihologic, acum depinde unde ne situam fiecare.)






Un comentariu:

Sol spunea...

o tempo nos abraça e nos leva por caminhos importantes..
ajudando-nos a escrevermos a nossa história..

bjs.Sol