11.10.10

S-au impiedicat in legea pensiilor

Ma  intreb pana unde poate duce supararea aceasta intre partide incat sa se impiedice tocmai acum in aceasta lege care deja trecuse de parlament. Se cere o modificare minora care poate fi facuta in timp foarte scurt  si deja au trecut cateva zile de mocneala;  dar cred ca lor le place precum proverbul "timpul trece leafa merge" ,noi cu drag muncim! Pai... le este drag zic eu  ca altfel nu le-ar place atata mahala. si atatea discutii neimportante pentru popor. Ce nu le place acestor barbati care conduc partidele politice ?  zice ea   intr-o zi in tranvai.
A   nu -l plac pe presedinte si pe prim ministru ;
 bine bine zice : nu-i  placi pe ei dar ce aveti cu femeile ?, cu mamele ,cu sotiile ,cu surorile voastre care va spala , va calca si va fac viata curata.?  Lipseste ceva , da , da lipseste bunul simt.
Pai cui sa-i pese ca banii sau imputinat si ca femeile nu mai stiu ce sa mai puna pe masa... normal ca nu le pasa , ei au afaceri, conturi grase, paine si cotlet pe masa, si cate-o masina bengoasa, nu le pasa..........!
Tu romane  stii bine ca toti s-au imbogatit pe spinarea ta si a acestei tarisoare care  a ramas precum o femeie dupa o cura de slabire sau de saracie, dar nu ai putere si nu te intereseaza, nu-i asa.  Atata vreme cat ei au mai conteaza restul?
_Pasreaza restul pentru tine zice unul din ei... Cred si eu dar a trecut vremea cand se multumea romanul cu restul.  Acum vrea si el tot,  ca doar de aceea a ajuns in parlament  urcand treapta cu treapata , si facand scoli inalte cu bani si ce-ar urma ;
 Pai daca am fost mecanic imi ajunge sa fiu parlamentar, daca am fost inginer  mi-am dorit sa fiu sef de partid si daca am fosst profesor , si am ajuns intr-un partid mare, mare,  imi doresc sa fiu presedinte.
DA presedinte nu se aude? si este cazul sa ma opun la ceea ce doreste presedintele actual. eu vreau sa-l suspend , ba chiar vreau sa-l dau jos ca am eu solutia crizei... si atunci sa ma vedeti ce lectii va predau , ca de fostai profesor   .Mi-ar place la Cotroceni ,o ce-mi place sa ma plimb prin asa palat sa-mi aduc tot neamul meu , sa ma ajute sa-mi numar banii din conturi si sa nu ma mai intrebe nimeni de unde-i am.
_Cum de unde-i am ?
 _De la...de la mama  lu" mama 'lu mama.   ...Ha,ha  nu-i asa,,,, asa sigur ca da.ca doar si nenea Adrian are de la matusa, nu-i asa? Ba da , ba da ce matusici bune , dar mamele sunt mai bune...nu stiati.
 Discutii de toata ziua buna ziua se aud in tranvaiul care ma duce catre centrul orasului, cine credeti ca faceau acest schimb de vorbe ..cativa copii care mergeau la scoala  .Dupa ce am coborat mi-am dat seama ca am fost la teatru , si chiar m-a bufnit rasul. si ce daca era real!   Mi-a placut cat de cat  discutia dar nu-i mai intalnesc pe actori .   Sa fi fost teatrul ambulant.?
Acum este randul meu sa-mi pun intrebari ,
_Oare este normal sa mergem la serviciu pana cand ne vom bate cu bastoanele sau carjele?Unii chiar isi doresc asta , adica sa mearga la serviciu pana la adanci batraneti ca au mari satisfactii, dar  o amarata care  lucreaza in comert pe un salariu de baza mai vrea oare asa ceva?  ce nerecunoscatori sunt politicienii nu-si iubesc femeile sa le daruiasca inca doi ani de liniste in plus.  Am uitat ceva ei au menajere si nu au nevoie ca sa mai munceasca sotiile dupa orele de serviciu.
_Da, Da... Da ..cu mine cum ramane?  mie cine imi face treaba acasa?
Tu cum cine doar esti femeie harnica si cinstita si poate mai vrei sa iesi si la pensie....

Niciun comentariu: