4.10.10

Traditie ,amintire si placere

 Ramase atarnate pe pereti  covoarele vechi din lana  sunt inca amintirea celor care le-au lucrat cu dragoste in anii tineretii lor. Parinti sau bunici au daruit copiilor lor la casatorie aceste minunate obiecte de artizanat , lucrate manual  , drept zestre pentru a-si incepe viata de familie. In afara acestor obiecte mai primeau pamant si  cate un animal domestic( fireste).O pereche de boi  pentru a ara pamantul si pentru a cara recoltele de pe camp sau o vaca pentru a avea lapte  care era necesar in familie.
 Vremurile sau schimbat  si aproape majoritatea a uitat de viata de odinioara, mai gasim rare amintiri care in perioada copilariei nu ne-au impresionat cu nimic .Astazi rascolesc in amintiri si o pun pe mama mea sa-mi povesteasca tot ceea ce  a intampinat in viata  sa, pentru ca deseori imi spunea ca :- "daca ar fi sa povestesc viata mea este un roman."  sau " viata mea este o istorie" Pote vreodata voi insira aceste intamplari traite cu adevarat .Dar pana atunci caut si rascolesc casa bunicilor.

Niciun comentariu: