6.10.10

Toamna magnoliilor

La sfarsitul lunii septembrie plimbandu-ma prin parc   am observat acest frumos pomisor inflorit , ce aduce bucurie privirilor care au ochi ca sa vada frumusetea toamnei  in alte culori. Daca din tristete poti trece la o stare pozitiva , tot asa si floarea vrea sa ne arate ca oricine din noi poate descoperi un nou inceput.Indiferent ca este soare , negura ,ploaie sau vant omul poate trece peste toate atat timp cat isi doreste asa ceva. Departe in zare gasim putere si incredere pentru a deveni flori si pentru a transforma viata in oglinda .Astazi cand scriu florile de magnolie nu mai sunt au cazut si zac pe iarba aproape uscata, dar mai stiu ca  daca le ating ele imi vor simti mana calda si vor sti ca cineva le-a admirat si iubit.
 Nu-mi poate intelege orce  trecator gestul meu si cu priviri ascutite trimit vorbe cu sagesti care ar trebui sa ma doara dar in interiorul meu stiu ca daruiesc mai multa dragosste acolo unde este nevoie.Daca ai sa asculti ploaia ai sa intelegi ca ea ne canta melodii ascultate cu pasiune intr-o viata si care aduce in ropotele ei ganduri si framantari adunate de la noi toti, pentru ca noi fabricam fiecare actiune in parte.
La picioarele noatre se apleaca intodeauna ceva nevazut de noi , acel ceva care ne inspira , ne vorbeste inauntrul nostru si care ne face mai buni. . Poti asculta in orce perioada cantecul de ploaie , fluieratul vantului , cantecul greierilor fosnetul frunzelor, murmurul apelor si toate iti vor darui doar liniste.Gasesc loc pentru fiecare in inima mea cu toate ca o perioda  buna de timp toate acestea nu insemnau mai nimic .Acum am inteles ca totul din jur lucreaza pentru mine si ca doar eu si tu , toti cei care respiram dezlantuim puterea naturii cu gangurile noastre.Poate astazi ploua dintr-un motiv anume , cineva dintre noi sau poate toti consolidam aceasta stare  si ploua cu lacrimi marunte si RECI! 
  
  PICATURI DE PLOAIE
  


Picaturi de ploaie rece, astazi bat in geamul meu 
Vreau sa le primesc in casa ,dar se tot topesc mereu. 
Intind mana inafara si simt ploaia peste maini ..
  Ma mangaie si-mi sopteste ca; de sus ea ma priveste 
Si ca undeva in cer, este un mare mister! 

Cerul  curcubeu se naste si sadeste pe pamant. 
Campuri pline cu de toate si cu apa  denceput. 
Daca sorbi o picatura te poti transforma in zeu  
Care se numeste ploaie,  picurand pe geamul tau!!

2 comentarii:

Doinitza`s cakes spunea...

ador magnoliile,la Oradea in curtea muzeului,sunt cativa magnolii uriasi,nu au frunze numai niste flori magnifice,roz si albe,superbe ganduri asterni,la fel si versurile,felicitari,ar trebui sa publici o carte cu ambele ca esti tare priceputa

C.T spunea...

Multumesc mult , m-am gandit la treaba asta dar nu-i asa simplu.Magnoliile sunt tare sensibile prin culoarea si forma lor.