17.11.10

Colturi de relaxare

 Nu m-am gandit vreodata ca voi cauta linistea naturii, dar iata ca  a venit  acest moment in care  ma simt bine acolo intre pomi , acolo unde pot atinge frunzele si unde pot pune piciorul pe pamant. Am invatat  sa meditez si de cand am descoperit acest mijloc de educare a mintii sunt foarte apropiata de tot ceea ce inseamna vegetatie.Mi-am pus intrebarea , de ce imi plac salciile si  am  gasit un raspuns potrivit , pentru ca sunt o plangacioasa!
 

locul cel mai linistit
Salcia mea preferata  cu care vorbesc sau careia ai incredintez tot ce ma framanta.
Casuta pasarelelor.  Este un mic adaposst pe timp de iarna a pasarilor cerului, cineva a facut un gest mare ,dar cine m-ai face asa ceva?



Casuta din copac  !
Salcii pletoase care te pot mangaia!

Niciun comentariu: