5.2.11

Anunturi mincinoase despre munca la Domiciliu .

Ce va pot prezenta  aceste anunturi din ziare? lucru la domiciliu  , insirat margele, confectionat pungi , ansamblat piese , confectionat felicitari, procesat corespondenta  toate prin firme romanesti  si multe altele cu firme din strainatate .Dupa aplicare la acest anunt care este o casuta postala si la care trimiteti plic autoadresat in care spuneti care este munca la care doriti sa lucrati  ve-ti primi drept raspuns cateva hartii cu aceste oferte . Apoi trebuie sa mergeti la banca sa depuneti banii pentru materiale in functie de aplicatie  si trimiteti prin fax o copie ca a-ti achitat suma . Mai departe nu stiu ce ve-ti primi , eu personal nu  am primit nimic . 
Nu aplica , vei fi pacalit .
 Dupa calculele care sunt facut pe aceste hartii , reiese ca noi Romanii am fi foarte bogati daca am aplica la aceste Servicii .
 Nu este o suma prea mare de achitat ... dar, este vorba de o mare ŢEAPĂ !


 
Motoul acestei firme este : " SĂ CÂŞTIGĂM ÎMPREUNĂ !!! " .

2 comentarii:

Secarica spunea...

Bine, printre aceste "meserii" la domiciliu mai putem insira video/web-chat-ul sau administrator/cenzor site (webmaster cred ca este denumirea), ultima nefiind ceva ilegal :)

C.T spunea...

Eu am spus la ce am aplicat eu.