6.7.11

Voie buna de nota 10

De curand am fost la o nunta pentru ca este sezonul nuntilor si traditia este frumoasa. Dar stiti cum e.. si de astea trebuie sa te tii pentru a avea antrenament.  Asadar nunta a avut loc la Restaurantul de la Belciugatele "Valea Iazurilor , iar pentru inceput  toata lumea pare sobra , fiecare isi pune o masca de oameni importanti , dar nu dureaza mult asta si dupa ce licoarea isi gaseste locul potrivit neuronii incep sa lucreze , bineanteles in folosul  umanitatii.  Muzica canta din ce in ce mai pe placul mesenilor si horele se incing , bineanteles ca nu lipseste si buriceala , ca de e la moda.. S-a furat mireasa , unde or fi dus-o hotii sigur la balta de peste , pentru ca in meniu nici nu a fost vre-o coada de peste. Mireasa a fost adusa si ce credeti plata celor care au furat-o a fost doua sticle de wiski in miniatura , sa mori de ras . Hotilor le-a cazut fata cand ginerica a scos sticle in miniatura...Deci asta a fost si mai hot. Orchestra canta si nuntasii dansau , unii dintre ei mai aruncau cate o hartie si la lautari sa le cante cate o melodie pe care sufletul lor o doreau.  La pauza seful formatiei a inceput sa imparta CD-uri celor ce dadeau cu banul, si ce sa va spun am si eu unul semn ca cineva din familia mea  a cotizat.  Se asterne un moment de liniste se mai mananca se mai discutaa ,masa era plina cu de toate ba chiar are si un numar , masa cu numarul zece. Romanul care aare idei intotdeaunagasesste o ssolutie de criza ssi in loc sa mai dea cu banii la lautari , a ridicat numarul 10 drept nota careia i-a alaturat si o bancnota drept rasplata , asa ca toata noaptea juriul le-a oferit lautarilor nota maxima 10  cumnatul meu mai intai ai avertiza printr-un fluierat si apoi ridica  nota.cred ca v-a puteti inchipui ce era in tot restaurantul.  bine , bine dar nunta s-a mai si terminat, intoarcereaa a fost de belea in masina o muzzica asurzitoare  cu o meloddie pentru mine in prima auditie daar caare mi-a ramas intiparita se numeste FAS, FAS,FAS.Care a devenit un fel de salut.Nunta s-a sfarsit am ramas cu amintirea .

Niciun comentariu: