24.10.11

Am fost recenzati

Soneria   a zbarnait si in fata usei un barbat , dupa ce am deschis mirata unui necunoscut am primit un  salut bucuros  din partea recenzorului care  cu legitimatia in mana  era gata pregatit sa se prezinte. La inceput am intrebat daca a mai mers la cineva si mi-a raspuns ca si-a anuntat vizita chiar si la Administratie.  Intre timp  a mai aparut un vecin si din vorba in vorba am inteles ca este cu adevara  "Omul Recenzor".
Se completeaza:
.Formularele ce corespund   numarului  de persoane care locuiesc in imobil.  Se cere:
.Data nasterii, locul nasterii, studii  ,loc de munca sau conditia actuala,  cati copii .si la mama data casatoriei.
Nu este nevoie de buletin ..
Se specifica de ce nu sunt prezenti restul membrilor   din familie.
In afara de aceste formulare pentru fiecare membru al familiei se mai comleteaza inca doua formulare aferente imobilului. cate camere , ce spatiu are casa, are termopane, Wc , apa , gaze si cam atat.
Acesta este recensamantul, 

Niciun comentariu: