4.12.11

Leapsa

Am primit Leapsa  de la Miki


Lucruri pe care le-am invatat de cand sunt mare
1. Am invatat sa ma bucur pentru lucrurile marunte -Satisfactiile sunt mult mai mari
 2.Am invatat sa primesc suturile-n fund cu zambetul pe buze
3.Am invatat sa nu am asteptari de la oameni...ca sa raman dezamagita.
4.Am invatat ca trebuie sa-mi pastrez sufletul de copil si obiceiul jocului, fara da-mi pese ce se va spune despre mine.Nu-mi pasa de nimic.
5.Am invatat ca secunda care a trecut nu se mai intoarce si nu vreau sa mai ratez nici o secunda din viata mea.



 Despre mine 


1Imi poti spune                                    Cami
2.Mi-ar fi placut sa ma numesc;          Angela  Pentru ca  imi doresc  sa fiu inger,
3.Daca as fi personaj de carte ;            Mi-as juca rolul vietii
4 Melogia preferata;                             I'll meet you at Midnight _ Smokie      
5.Ziua preferata a saptamanii;              Luni    pentru ca incepe viata .
6 Mi-e dor de :                                   Primavara   si mi-e dor de Iubire
7.Dintre actorii din intreaga lume  il plac pe Richard Chamberlain
 8. Urasc scoala pentru ca;                      Nu am urat scoala  
9.  Imi place scoala pentru ca ;         M-a format ca om , fara scoala viata ar fi fara amintiri.
10. Cculoarea preferata;                     Verde in toate nuantele.
11.Partea preferata a zilei;                  Dimineata cand miroase cafeaua.
12. Vampiri , varcolaci , fantome sau extraterestrii ?   Nu cred ca doar oamenii au avut onoarea de a exista in galaxie , dar nici in vampiri , varcolaci , fantome nu cred .
13. Miar placea sa locuiesc                 Oriunde este cald in permanenta - sunt o mare friguroasa .
14. Azi sunt fericita                              : pentru ca sunt sanatoasa si am un copil minunat.
15. A fost un cosmar sa vad                   batrani agresati fizic de propii copii
16. As vrea sa                                      fiu mult mai rabdatoare. Invat sa multumesc cat mai des.
17. Mi-ar placea sa existe                     mai multa omenie si ca fiecare sa-si vada barna din ochii sai .
18. As vrea sa lucrez in domeniul          in care lucrez acum
19: imi place numele                             Cosmin
20. Cred ca prietenii adevarati sunt cei care : te suporta indiferent de capriciile tale
21. Citatul meu preferat este                 "Prostia te poate necaji , te poate exaspera , te poate abate , dar nu poate provoca ura. Pedeapsa ei e in ea insasi cum e viermele in mar"-Camil Petrescu
22. Cred ca cel mai frumos sentiment e : dragostea- fara ea suntem pierduri
23. As vrea sa pot fi                              indiferenta la magariile celor din jur
24.Viata e frumoasa pentru ca               ESTE.
25. Vreau sa-ti spun ca                         am scos o parte din intrebarile care mi se pareau inutile iar eu am lasat raspunsuri la fel .




Leapsa poate fi continuata de cititori !





Am primit leapsa de la Miki

Niciun comentariu: