27.6.10

Revin la autentic!

Am sa scot pe gard afara tot ce-i mai frumos!

Aproape zi de zi ma intorc in timp si incep sa-mi amintesc mai toate cele care mi-au umplut viata precum se umple un pahar cu sampanie. Camere mici , bucatarii de vara , lavita de pus caldarile cu apa, straturile de flori, scranciovul din sura facut dintr-o funie veche toate sunt acum prezente in inima mea .Parca ieri alergam prin ograda prafuita si tipam din rasputeri cuvinte de mine stiute. Astazi sunt mai mult decat melancolica din cauza vremii de ploaie care ma face sa ma simt greoaie in tot ceeaa ce fac. Din cand in cand sunt tot mai rascolita de amintiri si atunci imi sun mama , care cu vorbele-i dulci imi transnite mesaje de incurajare ,ai simt vibratia vocii si printre cuvinte inteleg ceea ce isi doreste mai mult ca niciodata. Ma doreste alaturi de ea cat mai mult si imi spune ca atunci cand vorbeste cu unul din noi cei trei copii se simte in siguranta si ca isi mai doreste inca o zi si inca o zi. Vacanta mea de vara o voi petrece undeva pe malul Prutului acolo unde soarele apune dupa deal si acolo unde padurea vorbeste. Am avut momente cand nu am fost interesata de acesta latura a frumusetii divine , dar acum inteleg ce semnificatie are viata ,natura si locul unde am crescut. Si mult mai mult imi dau seama ca orice parinte are o mare dreptate in tot ceea ce spune. Abia astept sa ajung acolo unde soarele cand asfinteste are culoarea rosie si imi zambeste!

Niciun comentariu: