3.8.10

Un semn ca exista ceva!

Am prins un obicei de putina vreme , sa ies in parc sa ma plimb ,sa iubesc natura, sa fac poze si sa ascult in liniste soaptele si fosnetul ierbii si al pomilor. Iar cand deja simt ca m-am conectat la toate acestea , ma rog simplu pentru cele ce ma framanta, vorbesc si imi spun pasul naturii divine care ma asculta si ma ajuta fara sa ma stie nimeni. Stand pe iarba la racoare intr-una din zile , ma bucuram de razele soarelui care patrundeau printre crengile copacilor si ma gandeam ce frumusete si stralucire are acesta pentru noi oamenii. Am scos telefonul si am vrut sa paztrez o imagine a acestuia in timp ce imi lumina fata stand acolo in iarba,dar mare a fost surpriza cand am descarcat fotografia... am marit-o , am analizat-o .mi-am reamintit cum m-am asezat in iarba cum am facut poza pentru a gasi o explicatie pentru forma care se observa in centrul Soarelui. Oricine poate vedea acet semn de culoare lila si un punc negru . Nu adia nici un fir de vant era pur si simplu o caldura inabusitoare , de aceea am preferat sa ies din casa.Incearca si priveste imaginea , nu ma insel cu absolut nimic.

Niciun comentariu: