13.8.10

Poate ca....


Poate ca nu mai sunt ca altadata ,
Poate ca inca ratacesc
Si-am sa revin
La forma simpla nemiscata
Ce pare a fi un bolovan de piatra
Neatins .

Si intr-o zi pe varf de munte ,
Ma voi urca , si-am sa privesc
Intraga lume ce pluteste ,
In micul, mare Univers.

Sa ating norii , care zboara
Si care tineri sunt mereu ,
Sa ma agat precum copilul
De fusta lunga -a mamei lui.
Sa zbor, spre ceruri tot mereu
Ca pasarea ce-i fericita.
Si sa privesc din norii limpezi
Pe unde am trecut doar Eu.
Poate intr-o zi sau intr-o noapte
Cand stelele inca sclipesc ,
Am sa gasesc pe bolta albastra
Cuvinte magice , pe care
Tu tata cred ca ni le-ai scris.
Poate , poate poate ca tu le-ai scris.

2 comentarii:

Sol spunea...

parabéns pelo blog..
estarei sempre por aqui também..

C.T spunea...

Multumesc , pentru cuvintele scrise...