14.8.10

De ziua ta maicuta


Sunt pe graba dar nu vreau sa se risipeasca aceasta clipa frumoasa de liniste si vreau sa fac cateva urari de " La multi ani"sanatate, fericire si sa va dea viata bucurii din plin! Este adevarat ca e un pic mai devreme dar imi place sa fiu prima. Pentru mama mea pe care o cheama Maria si care nu a cunoscut adevarata fericire ai doresc cele mai frumoase emotii si o voi strange in brate cat de curand. Pentru toti cei care trec pe aici si care poarta acest nume, sau au rude care sarbatoresc ziua numelui , doresc ca aceste cuvinte si urari sa va vibreze sufletul spre bucurie si speranta. Chiar si pentru cei pe care nu-i cunosc si nu vor citi aceste cuvinte le daruiesc sentimente de liniste si viata lunga. Alteori treceam mult mai usor pe langa aceste zile , fara sa inteleg prea multe; astazi insa sunt cu totul o alta femeie si stiu cat de bine pot face doar doua cuvinte spuse la momentul potrivit.
Te rog
Iarta-ma,
Iti multumesc
Te iubesc!
Aceste cuvinte magice au fost rugaciunea mea de zi , de noapte si de tot timpul pana cand am recuperat ceea ce pierdusem ; notiunea ca sunt om care pot darui si apoi primi ceea ce daruiesc.
La multi ani!

4 comentarii:

Ninulescu spunea...

Fiecare mama e unica, fiecare mama inseamna acasa, inseamna siguranta , dragoste si ocrotire... La multi,multi ani pentru mami a ta!

C.T spunea...

Multumesc foarte mult pentru urare ..

Claudia spunea...

fata draga, m-ai emotionat tare mult cu postul asta. eu cred totusi ca mama a cunoscut fericirea in momentul cand te-a avut pe tine. cea mai mare fericire a mea a fost cand am primit in viata mea baieteii mei pe care-i iubesc cel mai mult pe lumea asta. sa-ti traiasca mama si sa fie sanatoasa si sa te bucuri de ea multi ani de acum inainte.

C.T spunea...

Emotionata sunt de fel , cand fac lucruri care imi plac .Poate am gresit in exprimare cu fericirea , ceea ce am vrut sa spun a fost ca : viata i-a daruit multa suferinta pe care a calcat-o in picioare si a mers mai departe de dragul copiilor. Te pup dulce Ancuta.