12.9.10

Vacanta sa sfarsit.


SI A FOST O
Gata cu plimbarile, strangeti bicicletele si scuterele si treceti la merssul pe jos sau cu alte mijloace de transport. Vacanta s-a sfarsit pentru unii! Toamna bate la usa cu un nou an scolar.

Timpul s-a scurs cu repeziciune si iatane din nou la inceput de an scolar. Ca mai toti parintii ieri am incercat si eu sa merg intr-un targ de toale, sa-i cumpar cate ceva copilului de imbracat pentru scoala ; stiti bine ca acum uniforma nu mai este la cautare si nici in dotare.
Ce credeti ca am descoperit ? O aglomeratie de nesuportat , si in afara de acest lucru nu gasesti un comerciant care sa -ti explice ceea ce te intereseaza si printre dinti iti impune sa cumperi ceea ce are el; ca-i marfa nu stiu de unde... Printre sute de metri calcati in picioare am descoperit un cetatean" Om de buna credinta " caruia i-am spus ca l-am gasit cu greu , ca in rest numai afaceristi nu erau , cred ca ma intelegeti... am rasuflat usurata ssi aam mers maai departe pentru restul de cumparaturi care eram gata sa le abandonez. Asta imi este invatatura pentru altadata ca sa nu mai merg in asemenea locuri si sa cumpar din magazine asa cum am facut-o si pana acum. Nu stiu ce au simtit restul parintilor ieri dar mie , sincer nu mi-a placut nici aglomeratia si nici centrul comercial in care am fost.
In plus nu am gasit un loc de parcare , a trebuit sa ramana un membru al familiei la un km. in masina pentru ca sa nu fie ridicata masina de catre cei care abia asteapta sa le gaseasca in locuri nepermise. Astai tara mea si nu ma despart de ea , am sa astept pana totul va decurge dupa lege. Nu-i asa ca am mult si bine de asteptat.!
Vacanta sa sfarsit pe nesimtite si iata-ne din nou la scoala , emotii nu mai sunt ca altadata totul pare a fi ceva obisnuit , cava fara insemnatate .
S-au dus vremurile cand eram eleva, cand purtam uniforma si cand nu ma lua somnul inainte de ziua in care se incepea scoala. Sa speram ca acest an scolar va fi mai bun , mai frumos si cu mai putine greve din partea profesorilor.
Sa aveti parte de un nou an scolar plin de succes!
Tuturor mamicilor cat mai putin stres... si multe bucurii din partea copiilor!

Niciun comentariu: