14.9.10

Doar o frunza


Strang in palma bucuria si dorinta infinita ,

Si adun doar frunze moarte
Care cad in amorteala.
Iar de sus grav ma priveste
Vesnicul meu univers ,
Si ma cearta, ca in palma
Am mai tot ce imi doresc .

Vantul sufla rar si gales
Si-mi aduce iar in dar
Frunze rupte , frunze moarte
Care cad in pumnul meu .

Iata azi ma cearta cerul
Ca in mana am ascuns
Tot ce are Universul
De la est pana-n apus.

Frunze galben aramii
Care- au parasit copacii
Se astern azi pe alei
Si ne-n canta cu drag pasii.
Focuri ard mocnind pe vale ,
Si miroase numai fum
Te astept, ca sa vii iara
Toamna dulce pe alei!


4 comentarii:

Solange spunea...

o outono desprende as folhas das árvores, para que elas morram livres..
ao contrário dos nossos sentimentos, que precisam estar soltos para que vivam..

bjs.Sol

C T spunea...

Ceea ce simte omul simte si natura! Murim pentru a renaste.

ღAzucenaღ spunea...

Foarte frumosa poezia.Cum toate elementele toamnei se unesc pentu a creea o lume aparte .

C T spunea...

Toamna , pentru mine are o semnificatie aparte ; sunt nascuta in acest anotimp si poate de aceea mai cad in melancolie!