14.4.11

Blogari mari ofensati de blogari mici




Ne intrebam zilnic de ce se petrec atatea nenorociri si schimbari de situatii, dar nimeni nu vrea sa dea sau sa primeasca un raspuns . care o fi cauza ? Nu cumva ne-am umflat de mandrie si ca fiecare vrea  sa  preia conducerea ; mai precis puterea .  Citesc pe un site a unei persoane cunoscute  adica publice  cateva sfaturi , si ce sfaturi stie omul sa dea este ca:   trebuie mai intai sa-i atati pe cititori ca tu sa ai trafic.; sau mai repede abandoneaza scrisul chiar daca nu o faci cu talent pentru ca numai personajele au drept de a se perfectiona sau pentru a castiga. Sfaturi pentru blogareala , de fapt un titlu care ii aduce trafic   .Am intrat si eu . si ca mine multi altii    Cred ca,  de cand sau inmultit blogarii le-au scazut  veniturile.    Eu ma intreb asa ca un incepator
  "Pai daca tu care esti cine esti vrei venituri in plus ce pot face eu care abia am deschid ochii acum? Sa urmez sfaturile  acestui personaj sau sa fac ceea ce ma taie capul? Si apoi traficul v-a creste cu timpul.

Un comentariu:

Sol spunea...

estou matando a saudade..
belo texto..
devemos sempre ser humildes, assim conquistaremos o topo de nossos sentimentos..

bjs.Sol