16.5.11

Cine simte RECESIUNEA ?

Am obosit , de aceea m-am asezat si incerc sa vad cu ochii mintii recesiunea. Nu se poate vedea  deloc  si totusi se vede ceva incaltaminte veche care mai ieri vroiam sa o arunc , dar iata ca este buna pe timpul recesiunii.  Doamna Udrea anunta cu glasul ei dulce tipator ca am iesit din recesiune, dar cine simte recesiunea ?, eu nu.  Si ca mine sunt multi chiar foarte multi este doar un termen imprumutat de peste ocean si care inlocuieste trecerea dintr-o stare in alta prin sperante. Am trait atatea sperante in viata mea incat nu vreau sa mai aud de recesiune las-o asa cum este O Speranta.  A crescut PIB-ul  cu 0,6 % ce poate sa insemne asta cand ti-e foame exact o firimitura de paine la un stomac gol.  Poate eu ma insel dar inca mai  astept , astept sa vad cum vin datoriile celor de afara  inapoi, daca voi auzi ca tarile datornice Romaniei si-au platit  datoriile atunci am sa cred ca recesiunea nu a fost o pacaleala.  Dar pana atunci incerc sa mai caut prin pietre sa vad daca se zareste recesiunea.  Tu ai simtit-o ? de fapt se vede sau se simte? 0,6,,0.6.06 la... suta.

Niciun comentariu: