11.5.11

In fiecare zi




In fiecare zi vreau sa ma opresc din mersul grabit ,
  Si sa ascult suflarea  naturii;
Sa aud ,
Cum trece pe langa urechea mea  adierea de vant
Iar  o boare de caldura ce -mi incalzeste inima
Este la fel ca;.
Suflarea lumii.

In fiecare seara vreau sa visez in culori minunate
Doar vise frumoase, ca-n povesti
     dar de fiecare data , se apropie dimineata
 Si alaturi de ea nici un vis.

In fieacre clipa a vietii mi-am dorit sa inteleg
Cum vorbesc norii din cer si cei nevazuti de pe pamant .
Si in fiecare ceas din zi si noapte cand fosnetul frunzelor se aude usor
As vrea sa inteleg  daca , ele  canta sau   transmit
Mesaje catre cer.

Mi-am  dorit  si am vrut sa  inteleg
  Daca ploaia  vorbeste, plange  sau canta de dor.
Si in fiecare secunda am   gasit  pe obraz picuri de ploaie.
si atunci  am  inteles  ca si apele  soptesc fara sa stie , cuvinte cu sens.

 Toate acestea din inima si mintea mea
Ma  invata ceea ce  este firesc ;
 Ca in afara de mine sunt multi care gandesc
Ca in fiecare clipa pe acest Pamant
 Circula zvonuri  si mai mult de atat
 Toata lumea vorbeste si tace in acelasi timp.

Niciun comentariu: