23.7.10

"Am Invatat..."


Am invatat... ca nimeni nu este perfect....
Pana cand nu te indragostesti...
Am invatat ...ca viata e dura....
Dar eu si mai si!!!
Am invatat ...
ca sansele nu trebuie niciodata sa le pierzi..
Acelea pe care le pierzi tu le prinde din zbor o alta
persoana..
Am invatat ca atunci cand porti pica si
amaraciune fericirea se duce in alta parte.
Am invatat...
Ca ar trebui mereu folosite vorbe bune...
Pentru ca maine poate va trebui sa le retragi..
Am invatat ca un suras e un mod economic
pentru a-ti imbunatati aspectul.
Am invatat ca nu pot sa aleg cum ma simt....
Dar pot mereu sa fac cate ceva.
Am invatat....
ca atunci cand fiul tau
nou nascut iti tine degetul in micul lui
pumn..... s-a lipit de tine pentru toata viata.
Am invatat...ca toti
vor sa traiasca in varful
muntelui....Dar toata fericirea si
cresterea au loc in timpul urcusului.
Am invatat ....ca trebuie sa te bucuri
de calatorie si sa nu te gindesti doar la scopul ei..
Am invatat ....
ca e mai bine sa dai sfaturi doar in doua situatii....
Cand sunt cerute si cand de ele depinde viata cuiva..
Am invatat ca, cu cat irosesc mai putin timpul...
mai multe lucruri reusesc sa fac.

Niciun comentariu: