19.7.10

Ganduri de vacanta!


In fiecare zi sper intr-o vacanta , care sa ma poata scoate din starea apasatoare in care ma aflu. Sunt clipe bune si frumoase in viata unui om si mai sunt si gropi prin care trebuie sa trecem pentru ca asa am ales. Toti suntem constienti cand gresim si unde gresim dar greu o recunoastem. Unii dintre noi avem mandrie si niciodata nu vrem sa recunoastem unde am gresit , dar uitam ca aceasta nu este o virtute ci este un pacat. Si uite asa ne ducem zilele din cauza nechibzuintei stand ; sau mai bine zis stand intr-o continua asteptare.
Poate astazi sau maine visul meu se va implini si voi fi in stare sa ma ridic din nou la inaltimi. Vara este deja pe la jumatate si imi doresc sa plec cat mai curand pe plaiuri de dor acolo unde sufletul ma indeamna sa merg. Deja in mintea mea sa format imagini preferate si ma vad pe meleaguri unde pasii copilariei m-au facut fericita si importanta pentru cei din jur. Cred ca am cazut in melancolie si nu vreau sa ma imbat cu apa rece.
Dar cui nu i s-a intamplat sa viseze cu ochii mintii? nu ar exista impliniri fara aceste vise , nu am mai fi noi cei de acum daca ochii mintii nu ar lucra si ar programa in viitor ceea ce avem de facut.
Acolo unde am crescut aerul este foarte curat iar linistea diminetilor iti canta pe la ureche....serile au un miros special de menta si cimbru amestecat cu mirosul de iarba si fan .
Totul pare din poveste si totusi este real , copacii sunt batrani si duc cu ei povesti vechi de cateva zeci de generatii. Asta imi place acolo departe ,copacii parca vorbesc despre trecut ,oamenii iti dau respectul cuvenit si bateriile se incarca automat. Sunt un alt om cand ma intorc , sunt eu cea de altadata care orice mi s-ar fi intamplat treceam cu fruntea sus peste tot , ca si cum era firesc.
Am sa strang in brate o mamica care niciodata nu si-a pierdut increderea, ca gandul ei poate face ceva bun pentru cei trei copii ai ei. Cat de curand vin la tine izvorul meu de energie !
Voi canta ca in copilarie ,

Melc melc codobelc ,
Scoate coarne bouresti ,
Si te duc la balta ,
Sa-ti dau apa calda
Si te duc la Dunare
Sa bei apa tulbure
Si te suie pe bustean
Si mananca leustean...

Niciun comentariu: