1.7.10

Suna , desteptarea!


Candva spuneam cam asa:
* Ei si ce daca e sfarsitul lumii, am sa mor dar stiu bine ca mi-am petrecut vacantele la mare. Deci gandeam atat de putin la ziua de maine si eram interesata doar de momentele care le traiam in bucurie, ceea ce nu se intampla astazi cand gandim la agoniseala pentru viitor. Pe atunci toata lumea vorbea de acest sfarsit adica in 2000, faceam calcule cati ani vom avea atunci si credeam ca este suficient pentru o viata. Si iata-ma astazi , trecuta de acest 2000 in care nu a fost sfarsitul lumii , a fost doar o schimbare ; intradevar acest an a fost o transformare a societatii , a noastra in general . Si zic; oricum ca nu m-am saturat de viata. Acest an a adus noi ferestre de vis pentru majoritatea si de implinire doar pentru o parte care au inteles gresit libertatea.
Aceasta mica parte sunt astazi in politica si ne-au imbrobodit ca existenta , ca natiune doar de dragul de a fi stapani in aceasta tara. Noi restul populatiei am ramas la fel de buni ,muncitori , ascultatori si ne lasam in mana acestora care nu ne aduc nimic bun decat interesele lor personale.
Acum in aceste zile auzim la tot pasul acelasi vorbe spuse de clarvazatori, ca in 2012 este sfarsitul lumii .
* Pamantul va trai vesnic ,vor fi miliarde de generatii care vor supravietui la fel ca noi la diverse schimbari care vor avea loc. La fel ca si in viata fiecaruia si tara va trece prin anumite cicluri care la sfarsitul lor vor aduce transformari. Cred ca majoritatea se vor intoarce la credinta si vor intelege ca indiferent cate palate vor avea tot in pamant vom ajunge. Nu vreau sa fiu Bacovia dar sincera sa fiu in unele momente ale vietii l -am recitit . Am trecut de 2000 voi trece si de acest prag 2012 si tare as vrea sa vad o schimbare in bine , sa fim asa cum am mai fost , asa cum parintii nostri erau si asa cum ne-ar sta bine noua romanilor. Prin credinta incredere ,ganduri bune si curate vom face Rromania , o oglinda a sufletelor noastre. nu cred ca visez , si chiar daca as visa stiu bine ca visele pot deveni realitate!

Niciun comentariu: